Forum dla przyszłych i obecnych weterynarzy! ;)
Administrator
Co i jak, czyli różne ciekawostki dotyczące naszego forum w pigułce.
I: Rejestracja.
Jak się zarejestrować na forum? Nic prostszego. Wystarczy kliknąć „Rejestracja” na pasku u góry. Wyskoczą nam „Zasady”, które należy przeczytać (są króciutkie) i zaakceptować, a w przyszłości przestrzegać. Kolejny krok to wpisanie kilku informacji na Twój temat, tj. loginu – nazwy pod jaką będziesz rozpoznawany/a na forum, hasła i e-maila. Dane należy potwierdzić specjalnym, kolorowym kodem, uwaga: Pamiętaj o WIELKICH literach. Opcje lokalizacji możesz pozostawić tak, jak są, chyba że mieszkasz w innym kraju. Twoje prywatne opcje możesz zmienić, ale nie musisz. Koniec! Teraz możesz się zalogować i korzystać z forum.
II: Ogólnie o forum.
Forum przeznaczone jest dla osób, które interesują się zwierzętami, weterynarią i tematami ściśle z nimi związanymi. Dzieli się ono na 10 kategorii i 56 forów. W kategorii i wątku pod nazwą „Poznajmy się” nowe osoby mogą się przedstawić i nawiązać pierwszy kontakt z innymi użytkownikami. Kategorie przystosowane są do wieku użytkownika, jego zainteresowań, miejsca zamieszkania. W kategorii „Czas wolny” można umieszczać posty o tematyce niezwiązanej z forum, byleby nie obraźliwej i erotycznej. Chatbox to mały chat dla użytkowników zalogowanych na forum w danej chwili.
III: Zasady.
Na forum obowiązują krótkie i zwięzłe zasady, za ich nieprzestrzeganie kolejno są przyznawane: pierwsze ostrzeżenie, drugie ostrzeżenie, trzecie ostrzeżenie. Za czwartym razem użytkownik jest banowany. Zasady należy akceptować podczas rejestracji, brzmią one następująco: „1. Nie obrażamy innych użytkowników! 2. Nie używamy wulgaryzmów! 3. Nie kopiujemy z innych stron! (chyba, że jest podane źródło). 4. Nie spamujemy! Ogólnie: zachowujemy się stosownie.” i prosiłabym się do nich stosować.
IV: Moderacja forum, czyli jak zostać moderatorem?
Zasłużeni użytkownicy, czyli tacy, którzy m.in.: zgłaszają wątki w błędnych kategoriach, zawierające erotyczne lub wulgarne treści, zawierające spam masowy (nie chodzi tutaj o blogi czy strony użytkowników – więcej „SPAM”), obrażające któregoś z użytkowników, itp. Wszelkie tego typu problemy należy kierować na prywatną wiadomość PaniWeterynarz. O przydzieleniu rangi moderatora decyduje administrator.
V: SPAM.
SPAM to odwieczny problem wszelkich forów, blogów, stron. Na be-a-vet SPAM dozwolony jest tylko w: ChatBoxie – można spamować podczas rozmowy z kimś lub, gdy nikogo nie ma na chacie; wiadomościach prywatnych – chyba, że użytkownik sobie tego nie życzy; wątkach o blogach, stronach, itp.; w sygnaturze.
VI: Sygnatura.
Sygnatura to podpis pod każdym postem danego użytkownika. Można w nim zamieścić wszystko (byle nie erotyczne lub wulgarne treści), np. cytaty, zdjęcia (prosiłabym nieduże, bo poszerzą forum), suwaczki, reklamy blogów, stron.
VII: Godzina z be-a-vet.
Wspólnymi siłami stworzyliśmy na forum tzw. "Godzina z be-a-vet", która następuje co sobotę o 15 i trwa do godziny 16. Obecność wszystkich użytkowników jest obowiązkowa. W najbliższym czasie trwają próby z nią związane, natomiast w dalszej przyszłości za opuszczenie godziny.. bez wcześniejszego zakomunikowania komukolwiek o nieobecności, grozi ostrzeżeniem.
VIII: BBCode i tag[img].
Jeśli chcesz podkreślić coś lub pogrubić swój tekst, zapraszam do przeczytania http://pl.wikipedia.org/wiki/BBCode i do dzieła! Oby nie do przesady, bo zbyt przesadne używanie BBCode będzie karane ostrzeżeniami. Można też o BBCode przeczytać pod polem tekstowym, "BBCode: włączone".
Tag[img] to coś w podobie do BBCode, o nim również można przeczytać klikając w "tag [img]: włączone".
IX: Profil.
Jeśli ktoś chce, może dopracować swój profil poprzez:
♦ dodanie kogoś do listy znajomych - wystarczy wejść w profil innego użytkownika i kliknąć "Dodaj do listy znajomych";
♦ wprowadzenie danych personalnych - tj. Prawdziwe imię, Płeć, Lokacja, Tytuł, Strona WWW;
♦ wprowadzenie danych komunikatora - tj. Jabber, ICQ, Skype, Gadu-Gadu (prosiłabym o podanie), tlen.pl
♦ dodanie avataru i sygnatury - jeśli chodzi o avatar, również prosiłabym o dodanie; "Sygnatura to tekst lub obrazek który może być dołączany do każdego posta. Możesz w niej wpisać co tylko chcesz. W sygnaturce działa BBCode, a włączone/wyłączone opcje będą pokazane przy jej edycji."
♦ ustawienie wyświetlanie - tj. zmiana stylu graficznego forum, ustawienia dla przeglądania postów, opcje wyświetlania na forum i punkty reputacji;
♦ ustawienie swoich prywatnych opcji.
X: Nowi użytkownicy.
Muszą najpierw napisać jeden post w tej kategorii, dopiero wtedy otworzy im się dostęp do reszty forów.
Jeśli masz inne pytania zadawaj je tutaj lub w prywatnej wiadomości.
Offline
Administrator
Spokoo..:F
Mam tylko jedno ale...Ta godzina forum...
Ja to wymyslilam ale ok moze byc to tylko jedna uwaga a reszta loozik
Offline